وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل :

  • ارزیابی آمادگی سازمان برای اجرای CRM
  • گام های طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  • انتخاب سیستم مناسب مدیریت ارتباط با مشتری
  • رویکرد کارت امتیاز CRM
  • کاربرد شش سیگمای استراتژیک در CRM