وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل:

  1. تعریف بازارهای الکترونیکی و فهرست کردن مؤلفه‌های آن‌ها
  2. فهرست کردن انواع اصلی بازارهای الکترونیکی و توصیف ویژگی‌های آن‌ها
  3. توصیف انواع مختلف واسطه‌های تجارت الکترونیکی و نقش‌های آن‌ها
  4. توصیف کاتالوگ‌های الکترونیکی، سبدهای خرید و موتورهای جستجو
  5. توصیف انواع اصلی حراجی‌ها و فهرست کردن مشخصات آن‌ها
  6. تشریح مزایا، محدودیت‌ها و تأثیرات حراجی‌ها
  7. توصیف مبادله پایاپای و مذاکره Online
  8. تعریف تجارت سیار و تشریح نقش آن به عنوان یک مکانیزم بازار
  9. بحث در مورد رقابت در اقتصاد دیجیتال
  10. توصیف تأثیر بازارهای الکترونیکی بر سازمان‌ها و صنایع