معرفی کتاب مبانی تجارت الکترونیکی و سیستم های هوشمند
با رشد و توسعه فناوری اطلاعات و به خصوص تجارت الکترونیکی زندگی روزمره انسان ها دستخوش تغییرات عمده گردیده است. تجارت الکترونیکی روشی را بیان می دارد که در آن تراکنش های تجاری روی شبکه ها به خصوص شبکه اینترنت انجام می پذیرد.این تراکنش ها شامل خرید و فروش الکترونیکی کالاها ، خدمات و اطلاعات می باشد. برنامه های خاص تجارت الکترونیکی ، از قبیل ارائه خدمات الکترونیکی دولت به شهروندان ، خرید و فروش سهام به سرعت در حال رشد و توسعه می باشند ولی تجارت الکترونیکی فقط خرید و فروش و ارائه خدمات الکترونیکی نمی باشد بلکه ارتباط ، همکاری و کشف و انتشار اطلاعات به صورت الکترونیکی نیز در این حوزه قرار میگیرد ، دراین کتاب مبانی تجارت الکترونیکی و سیستم های هوشمند از قبیل مدیریت دانش ، هوش تجاری و سیستم های تصمیم یار هوشمند به همراه بررسی کامل تجارت الکترونیکی B2B مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
نویسنده : محمدرضا شیخ بهائی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک