معرفی کتاب بازاریابی الکترونیکی با رویکردی بر ارتباط با مشتریان
بازاریابی الکترونیکی، تمامی جنبه های بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده است، از استراتژی و بازاریابی گرفته تا ارتباطات بازاریابی و رفتار خرید تا تحقیقات بازار. بازاریابی الکترونیکی در خلاء وجود ندارد. برنامه ریزی باید اطمینان دهد که بازاریابی الکترونیکی با اهداف بازاریابی یکپارچه است و با اهداف سازمان در انتقال به سمت کسب و کار الکترونیکی در یک راستا است. در این کتاب ابتدا مدل های الکترونیکی از قبیل مدل های بازار ، مدل های درآمد ، مدل های ارتباط ، مدل های خرید و مدل های پایبندی مورد بررسی قرار گرفته است ، در ادامه مشتریان الکترونیکی به همراه انگیزه ها ، انتظارات ، تردیدها و ترس های مشتریان مورد بحث قرار گرفته است و در پایان مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی رابطه ای ، بازاریابی از طریق پایگاه داده و بازاریابی از طریق ایمیل و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
نویسنده : محمدرضا شیخ بهائی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک