وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



اسلاید آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (فصل سوم : مراحل و فرآیندهای CRM)

محمدرضا شیخ بهائی | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل :

  • مدل چرخه حیات CRM
  • مدل یکپارچگی تاکتیکی فرآیندهای CRM
  • مدل یکپارچه سازی کارکردهای کسب و کار در استراتژی بازاریابی
  • چارچوب گارتنر
  • مراحل CRM بر روی وب