وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



اسلاید آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (فصل اول : آشنائی با مفاهیم CRM)

محمدرضا شیخ بهائی | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل :

  • مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
  • زمینه های ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
  • محرک های توجه به CRM
  • اهداف CRM
  • اثرات CRM بر ساختار سازمانی
  • ساختار سازمانی بازاریابی در CRM
  • مسئولان پیاده سازی خط مشی های CRM
  • اصول CRM
  • مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری
  • توهم های رایج CRM