وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل:

  1. توصیف عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف کننده Online
  2. آشنایی با فرآیند تصمیم‌گیری مصرف کننده Online
  3. توصیف این که چگونه شرکت‌ها روابط یک به یک با مشتریان را تولید می‌کنند.
  4. تشریح چگونگی انجام شخصی‌سازی به صورت Online
  5. بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات وفاداری و اعتماد در تجارت الکترونیکی
  6. توصیف تحقیقات بازار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی
  7. توصیف بازاریابی اینترنتی در B2B از جمله رفتار خریدار سازمانی
  8. توصیف اهداف تبلیغات وب و مشخصات وب
  9. توصیف روش‌های عمده تبلیغات مورد استفاده در وب
  10. توصیف استراتژی‌های مختلف تبلیغات Online و انواع تبلیغات
  11. توصیف بازاریابی با مجوز، مدیریت تبلیغات، محلی‌سازی و سایر مسائل مربوط به تبلیغات