اسلاید آموزشی تجارت الکترونیک (فصل چهارم ، رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازار و تبلیغات)
محمدرضا شیخ بهائی | جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ
جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.
رمز عبور : www.sheikhbahaei.com
اهداف آموزشی این فصل:
- توصیف عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف کننده Online
- آشنایی با فرآیند تصمیمگیری مصرف کننده Online
- توصیف این که چگونه شرکتها روابط یک به یک با مشتریان را تولید میکنند.
- تشریح چگونگی انجام شخصیسازی به صورت Online
- بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات وفاداری و اعتماد در تجارت الکترونیکی
- توصیف تحقیقات بازار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی
- توصیف بازاریابی اینترنتی در B2B از جمله رفتار خریدار سازمانی
- توصیف اهداف تبلیغات وب و مشخصات وب
- توصیف روشهای عمده تبلیغات مورد استفاده در وب
- توصیف استراتژیهای مختلف تبلیغات Online و انواع تبلیغات
- توصیف بازاریابی با مجوز، مدیریت تبلیغات، محلیسازی و سایر مسائل مربوط به تبلیغات