وبلاگ رسمی محمدرضا شیخ بهائی

مشاور و متخصص فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، هوش تجاری و مدیریت دانش

محمدرضا شیخ بهائی متولد 16 آبان 1366 اصفهان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه قم. سخنران ، مشاور و متخصص فناوری اطلاعات،تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، هوش تجاری و مدیریت دانش.

آخرین مطالب
تالیفات



جهت دانلود اسلاید آموزشی کلیک نمائید.

رمز عبور : www.sheikhbahaei.com

اهداف آموزشی این فصل:

  1. تعریف بازارهای مبادله‌ای و توصیف انواع عمده آن‌ها
  2. توصیف مدل‌های درآمد و مالکیت مختلف بازارهای مبادله‌ای
  3. توصیف پورتال‌های B2B
  4. توصیف بازارهای مبادله‌ای شخص ثالث
  5. تمایز بین کنسرسیوم خرید (تدارکات) و فروش
  6. تعریف داد و ستد پویا و توصیف حراجی‌های B2B
  7. توصیف مدیریت ارتباط با شرکا (PRM)
  8. بحث و تبادل نظر درباره مشکلات یکپارچه‌سازی بازارهای الکترونیکی و بازارهای مبادله‌ای
  9. بحث و تبادل نظر درباره شبکه‌های B2B
  10. بحث و تبادل نظر درباره مشکلات موجود در مدیریت بازارهای مبادله‌ای، از جمله عوامل بحرانی موفقیت بازارهای مبادله‌ای